Bearkun’s diary

私が興味のあるものについて英文をかいて勉強しています!

Egg-tohu(卵豆腐)

  1. I ate egg-tofu for the first time.

(卵豆腐を初めて食べました。)

 

  1. Egg-tohu is eaten with souce.
  2. Egg-tohu which I bought wasn't with sauce.

(卵豆腐はタレをつけて食べるみたいなのですが、私が買った卵豆腐にはタレがついていませんでした。)

 

  1. So, I ate it with japanese bonito broth.

(なので、卵豆腐に白だしをかけてたべました。)

 

  1. It was delicious.
  2. I want to make it next time.

(美味しかったです。次は自分でつくってみたいです。)