Bearkun’s diary

私が興味のあるものについて英文をかいて勉強しています!

Koi-Koi(こいこい)

  1. I became interested in Koi-Koi through I watched a movie called Summer Wars.
  2. I became interested in Koi-Koi through a movie called Summer Wars.

(サマーウォーズという映画を見てから、こいこいに興味を持ちました。)

  • throughは前置詞

 

First, I remembered Hanafuda's rules.

(まず、花札のルールを覚えました。)

 

  1. Next, I competed against CPU.

 

  1. I find out that it is important to remember a Hanafuda hand.
  2. I found out that it is important to remember a Hanafuda hand.

(その後、cpuと対戦しました。役をしっかり覚えることが大切なんだなと感じました。)

 

I'll remember it clearly next time, and I want to compete against many players.

(今度は役をきちんと覚えて、いろんな人と対戦したいです。)