Bearkun’s diary

私が興味のあるものについて英文をかいて勉強しています!

Yu-Gi-Oh!(遊戯王)

  1. I played league match of Yu-Gi-Oh! with my 3 friends last week.

(先週末に友達3人と遊戯王のリーグ戦をしました。)

 

  1. If you take two ahead, you win.

(2本先取したほうが勝利とします。)

  • ahead:先に(副詞)

 

  1. I had 2 wins 1 loss, 3 people were tied together.

(私は2勝1敗で、3人が同着となりました。)

 

  1. My used deck is Shaddoll deck.

 

  1. I used to use it.

(私が使用したデッキはシャドールで、昔からよくつかっています。)

 

  1. I have only 1 deck but my friends have many decks.

(私は1つのデッキのみしかもっていませんが、友達はいろんなデッキをもっています。)

 

  1. So I want to have many decks.

 

  1. I'm  trying  to make Draitron deck.

(なので、私も他のデッキが欲しくなり、ドライトロンのデッキをつくろうとしています。)

 

  1. Also I study to watch  playing Draitron deck on youtube because it is difficult.

(また、ドライトロンを使いこなすのは難しいので、youtubeで勉強しています。)